Internationaal

De Commissie Internationaal bestaat uit:

De Commissie Internationaal heeft tot taak om ervoor te zorgen dat de vereniging stevig ingebed raakt in een uitgebreid en kwalitatief hoogwaardig internationaal netwerk en dat de vereniging internationaal bekendheid geniet. De commissie bevordert de banden, kennisuitwisseling en samenwerking met de herstructureringsgemeenschap in het buitenland. Hiertoe zal de commissie onder meer relaties opzetten en onderhouden met buitenlandse nationale en overkoepelende internationale organisaties zoals INSOL Europe, IWIRC, INSOL International, TMA, ILA en III. Verder zal de commissie vooraanstaande buitenlandse herstructureringsexperts betrekken om hun kennis en ervaring met de vereniging te delen en waar mogelijk te werven als lid van de vereniging. Het is de intentie om een keer per jaar een seminar te organiseren over internationale kwesties. Waar opportuun zal daarbij worden opgetrokken met vergelijkbare buitenlandse organisaties die zich bezighouden met internationale herstructureringen.

Gedelegeerd vanuit de Judicial Wing:

Foto Elsbeth de Vos

Elsbeth de Vos

Senior rechter Amsterdam, WHOA-pool

De Commissie Internationaal bestaat uit:

Foto Vincent<br>Vroom

Vincent